آموزش خوانندگی آنلاین و دوره آموزشی خواندن
پریما جهانگیری یکی از نخبگان حوزه مد و لباس است
آموزش خوانندگی آنلاین و دوره آموزشی خواندن
سه شنبه 10 تير 1399 ساعت 15:25 | بازدید : 110 | نویسنده : پریما | ( نظرات )

این که آیا شما او را دوست دارید یا از او متنفر هستید ، شکی نیست که کریستینا آگویلرا یکی از قویترین صداها در صحنه موسیقی فعلی نیست. خانم آگوئیلرا با داشتن دامنه چشمگیر و قدرت بیشتر از آنچه بسیاری از خوانندگان می توانند از این مجموعه استفاده کنند ، نه تنها موسیقی را بلد است ، بلکه او در مورد آموزش خوانندگی و آواز شگفت آور است. این باعث می شود وی نامزد ایده آل برای تدریس دروس آنلاین باشد.

این دوره آواز خواندن آنلاین اولین دوره آنلاین آموزش خوانندگی خانم آگوئیلرا  است که صددرصد مخصوص کاربران کلاس فوق العاداست. که بهتر است؟ مستر کلاس باعث می شود احساس کنید کار می کنید یک به یک با یکی از مربیان قدرتمند صوتی در آنجا با هزینه ای مناسب.

کریستینا آگیلرا کلاس های مستر کلاس ، مانند سایر دروس آموزش خوانندگی آنلاین ، ارائه می دهد فیلم های ویدئویی ، کتابی برای کمک به راهنمایی شما ، و یاب با ردیاب شیک ، بلکه یک گروه چت اختصاصی برای برقراری ارتباط با دیگران که کلاس می گیرند.

با این برنامه صدای خود را پیدا خواهید کرد و سبک خود را توسعه می دهید.

این برنامه در طی یک دوره شش هفته ای طراحی شده است ، و شامل بیست و سه درس فیلم با کیفیت بالا و با همان ستاره است. شما درس های ویدیویی و تمرین هایی را برای شبیه سازی یک احساس پاپ خواهید گرفت.

در حالی که این دوره برای مبتدیان با کلاس هایی که تمرکز خود را بر گرم کردن و محافظت از صوت و سبک های یادگیری شما دارند بسیار عالی است ، اما برای خوانندگان پیشرفته ای که مشتاقانه منتظر حرفه ای امضای تئاتر هستند نیز ابزاری ارزشمند است. دروس بعدی در این دوره آموزش خوانندگی با دیگران ، آواز خواندن مستقیم و حتی نگاهی به سفر کریستینا برای پیشرفت کار خود به عنوان یک دوره اضافی تحصیلی تمرکز دارد.

در طول دوره مطالعه ، کریستینا به شرح برخی از بزرگترین موفقیت های خود می پردازد. او نکات خود را در مورد تنفس و کنترل لرزش و اینکه چگونه و چرا این تکنیک ها را در موسیقی خود به کار می برد ، می آموزد.

خانم آگوئیلرا با امکان خرید یکبار ورود یا اشتراک نامحدود ، گزینه هایی برای هر بودجه دارد.

شما از مهمترین نامهای تاریخ خوانندگی مدرن یاد خواهید گرفت و در راه خود خواهید بود.

آکادمی آموزش خوانندگی پورپروین



برچسب‌ها: آموزش خوانندگی ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی پریما جهانگیری و آدرس parimax.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 17
:: بازدید ماه : 57
:: بازدید سال : 159
:: بازدید کلی : 998